fbpx

2 מקדמי אתרים עובדים על אותו אתר - חוק התפוקה השולית הפוחתת

כל מקדם אתרים חושב שהוא הדבר הטוב ביותר שקרה לגוגל, והבעיה הכי גדולה שיוצאת מזה, זה שכל מקדם יש לו את האסטרטגיה שלו, ועכשיו דמיינו 2 כאלה וכל אחד מפעיל אסטרטגיה משלו, נחשו מה קורה, אני אספר לכם: כישלון די מוחלט.

אל תשכחו להירשם בשביל לקבל עדכונים משמולTV

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

הבעלים של חברת "שמול קידום אתרים" ומקדם אתרים כבר 13 שנה בשוק הישראלי והבינלאומי

שתפו חברים ואויבים (גם הם צריכים ללמוד)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
גלילה לראש העמוד