playtube

האינטרנט כיום הינו המקום הטוב ביותר בו ניתן לקבל פרסום שיווקי נפלא לכל עסק, החל מפרסומים בפייסבוק המאפשרים לרבים לנהל עמודים אשר יכולים לשמש כעזר ללקוחותיהם לגבי פרטי העסק ואף כמות החברים בקבוצה יכולה להעיד על הפופולריות של העסק עצמו.

כמובן שהפרסום אינו נגמר כבר כאן, ישנן עוד מגוון שיטות לקבל רייטינג ופרסום שיווקי באינטרנט, החל מפרסומות באינטרנט לקהל יעד מסוים, עד כדי יצירת טקסטים בעלי ביטויי מפתח אשר גורמים למנועי חיפוש רבים לגרום לעמוד המאמר להימצא בראשית רשימת החיפוש של המנועים הללו, כל זאת ועוד הינם שיטות וטריקים שיווקיים אשר נועדו בכדי לגרום לעסק מסוים לצבור רייטינג רב ולהגדיל את קהל לקוחותיו. ברצוני להציג דווקא שיטה מעט שונה לפרסום באינטרנט, אמנם מוכרת וידועה – פרסום באינטרנט באמצעות סרטי תדמית וסרטי מוצר.

מה דורש סרטון מוצלח?

סרטון זהו קטע שכל בן אדם יוכל ליצור בכוחות ידו, אך כיום סרטון אטרקטיבי דורש לא מעט כישורי עריכה ועיבוד בכדי להיות סרטון ברמה גבוהה אשר ימשוך את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאלים. סרטון ברמה גבוהה יוכל בקלות נאמנה לשרת את עסקיכם ולהגדיל את קהל היעד שלכם באמצעות פרסום הולם ונכון של בית העסק.

סוגי הסרטונים לפרסום

אין הגבלה או חוקיות מסוימת לאיך סרטון פרסום באינטרנט אמור להראות, מחד ניתן ליצור סרטון רציני אשר מספר את התכלס של העסק שלכם, מי אתם, מה מטרתכם ואיזה שירותי תועילו לספק ללקוח הפוטנציאלי, ומאידך ניתן לערוך סרטון קצר הומוריסטי לחלוטין אשר יציג בצורה חלקית את העסק שלכם וימשוך את הלקוחות אפילו באופן יותר משכנע, הפסיכולוגיה מאחורי פרסום מוצלח באינטרנט באמצעות סרטוני וידאו הינה מעורפלת, אך עדיין אנחנו מסוגלים להגדיר מהו סרטון מוצלח ומושקע ומהו סרטון אשר פשוט פחות טוב.

היתרונות בפרסום באמצעות סרטוני תדמית לעסק

אז מכל מגוון דרכי הפרסום, למה להשקיע דווקא בפרסום בעזרת סרטוני תדמית או מוצר? התשובות פה מגוונות, אך בעיקר תודות לגוגל וליוטיוב (שכיום גם כן בבעלותה של גוגל). יוטיוב כיום מאפשר לכל אדם להעלות סרטי תדמית קצרים וארוכים ולשתפם בצורה נאמנה, דבר אשר הקל לפני כמה שנים, בצורה רבה על אנשים אשר רצו לפרסם סרטונים באינטרנט, יתרה מזו, גוגל מציגה סרטונים בתור האופציות הראשונות כתוצאה לחיפוש נושא מסוים. מעבר לסיבות הללו, סרטון קצר הינו משהו אשר מיועד לאנשים אשר מעדיפים חיפוש יותר 'זורם' של בית העסק, קריאה לעתים לוקחת זמן רב יותר ואינה משרה את האווירה המדויקת של בית העסק, באמצעות סרטון ניתן בקלות לראות את בעל העסק, לשמוע כיצד הוא יציג את המידע וגם אם הוא אינו בסרטון, אנו נוכל לקבל מידע באופן מהיר ומתומצת מסרטון זריז.
כל מגוון הסיבות הללו, בנוסף לכך כי ניתן ליצור סרטון בקלות, הינם היתרונות הבולטים בפרסום באינטרנט באמצעות סרטונים.

מאמר זה נכתב על ידי אימאג' סרטי תדמית