חנות אינטרנטית (וירטואלית) ב-2020

חנות אינטרנטית

חנות וירטואלית – למה דווקא עכשיו כדאי להקים חנות וירטואלית?

דווקא עכשיו בעידן הקורונה כדאי לנו לפתוח ולהקים חנות אינטרנטית. פעילות דרך האינטרנט יכולה לאפשר לנו להגדיל את הפעילות שלנו ולהגיע לכמות מכירות גבוה יותר. כאשר אנחנו פותחים חנות באינטרנט אנחנו פותחים לעסק שלנו עוד אפשרויות מכירה גדולות מאוד כך שאנחנו נוכל גם בזמן שהעסק הפיזי שלנו סגור למכור את המוצרים והשירותים שלנו לכל דורש. כאשר אנחנו מפרסמים את העסק שלנו באינטרנט אנחנו יכולים להגדיל באופן משמעותי את העסק שלנו ואנחנו יכולים להגיע לכמות לקוחות גדולה הרבה יותר.

חנות אינטרנטית – למה חשוב לשים לב?

כאשר אנחנו מקימים חנות אינטרנטית חשוב לשים לב לעיצוב של החנות ולחוויית הגלישה בה. ככל שחוויית הגלישה בחנות שלנו תהיה נוחה יותר כך איכות המכירות של העסק שלנו תהיה טובה יותר. כאשר אנחנו מקימים חנות חשוב לשים לב לתוכן שאנחנו מזינים אליה ולהקפיד שכל מה שכתוב בחנות יהיה נכון ונאמן לאמת ולא יטעה את הלקוחות שלנו.

חנות וירטואלית  – יתרונות

  • קל למכור ממנה לכל מקום בארץ ובעולם
  • קל לשווק אותה (לא הכל חייב SEO 😉 )
  • היא יכולה לסייע לנו לשפר את התדמית של העסק שלנו
  • היא יכולה לאפשר לנו להגיע לכמות מכירות ולקוחות גדולה יותר

כאשר תהיה לנו חנות באינטרנט לעסק שלנו יוכל להיות לנו קל יותר להרוויח גם ברגעים קשים וגם כאשר אנחנו לא יכולים לפתוח את החנות שלנו באופן פיזי. כאשר תהיה לנו חנות וירטואלית יהיה לנו קל יותר לקדם את העסק שלנו באינטרנט ולהגיע ללקוחות חדשים שבדרך כלל לא היו נחשפים לעסק שלנו.

חנות אינטרנטית – למי זה מתאים?

חנות אונליין בעצם מתאימה לעסקים שיש להם מוצרים פיזיים שהם מוכרים. חנויות שמוכרות מוצרים פיזיים יכולות למכור אותן לא רק פנים מול פנים אלא גם דרך האינטרנט. מכירת מוצרים אלו יכולה להיות אפקטיבית מאוד ויעילה מאוד ולאפשר לנו לנהל עסק משגשג. כאשר אנחנו מקפידים לנהל את העסק שלנו גם ברשת וגם מחוצה לה אנחנו יכולים להרוויח יותר ולמכור למשל גם בסופי שבוע כאשר העסק סגור. בחנות שנמצאת באינטרנט ניתן למכור מוצרים בכל יום ובכל שעה כך שנוכל להרוויח יותר באופן משמעותי.

בסופו של דבר חשוב מאוד לנהל את העסק שלנו באופן חכם. אם אנחנו רוצים לנהל את העסק שלנו באופן חכם אנחנו חייבים לשמור על כמה שיותר לקוחות פעילים של העסק שלנו. כאשר העסק שלנו פעיל ויש לו לקוחות פעילים יכול להיות לנו קל יותר לשמור על הראש מעל המים ולהפוך את העסק שלנו לעסק רווחי. עסק רווחי יוכל לאפשר לנו להגיע לרווחה אישית כך שאיכות החיים שלנו תהיה טובה יותר.

מילה מכותב המאמר, ממליץ לכם מאוד על טרנזילה בתור הסליקה שלכם לעסק, אחרי הכל, אתם רוצים שהעסק יהיה בידיים טובות, אם לא עסק ישראלי שמודע למצב של כולנו, אז מי?

כותב המאמר
שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום, מומחה קידום אתרים כבר מעל ל-15 שנים, מוכר בתחום בשם "שמול", בעל סוכנות "שמול קידום אתרים", בעלי המכללה "קואליקס" לקידום אתרים והבעלים של Highver (כלי ניהול המשימות של ה-SEO).