איך עושים קידום אתרים לאתרי מסחר?
מכיוון שיש כל כך הרבה שאלות פתוחות בנושא ה-SEO לאתרי איקומרס (Ecommerce), החלטנו חברי הפרלמנט, לעשות וובינר שיענה וגם ייתן טיפים חשובים לעולם המסחר בנושא הקידום האורגני שלהם.
אל תשכחו להירשם בשביל לקבל עדכונים משמולTV
שמוליק דורינבאום
הבעלים של חברת "שמול קידום אתרים" ומקדם אתרים כבר 13 שנה בשוק הישראלי והבינלאומי
קידום אתרים לאתרי מסחר (Ecommerce) – וובינר הפרלמנט
- ספטמבר 11, 2018
- , 7:43 am
אתרי מסחר, או אתרי איקומרס בשמם הלועזי והמוכר (Ecommerce), הם אתרים שבסופו של דבר מתקדמים באותה צורה בגוגל בדיוק כמו אתרים תדמיתיים פשוטים, העניין הופך להיות מורכב יותר כביכול כשמדובר באתרים שהם בעלי כמות עמודים גבוהה יותר וכמובן, רמת מורכבות של העמודים הינה גדולה יותר.
למשל, אתרי תדמית מורכבים מכמה עמודי תוכן ועמוד "יצירת קשר" ובזה נגמר הסיפור. באתרי מסחר, מדובר בעמודי מוצר, עמודי קטגוריה, עמודי סינון וכן הלאה. מה שגורם למקדם הממוצע, תסכול גדול לפעמים, מה לקדם, מה להחסיר ואיפה כל התוכן הזה שגוגל מבקש שיהיה?
בוובינר החלטנו לענות על כמה דברים חשובים, כמו:
- איך עושים אופטימיזציה לאתרי איקומרס? (כי זה חשוב)
- איך עושים מיקרו קופי (כי ראנקבריין)
- איך כותבים תוכן ב-2018 ל-SEO? החל מדפי מוצר ועד לתוכן קטגוריאלי (כי 2018)
איתי בסרטון, אדמיני הפרלמנט (קבוצת ה-SEO המתקדמת בפייסבוק):
- נתי אלימלך – מנכ"ל SEO Israel לאתר: https://www.seoisrael.co.il/
- עידן בן אור – בעלים של חברת Rego Marketing לאתר: https://www.idanbenor.co.il/
- אסף כהן – מנהל הפרויקטים בחברת היידה לאתר: https://www.hayde.co.il/