6 טעויות הנפוצות אצל מקדמי אתרים

כל מקדם אתרים חושב שהוא הדבר הטוב ביותר שקרה לגוגל, לפעמים, זה נכון ולפעמים זה פשוט מביך. אז החלטתי לכתוב כמה מהטעויות שלדעתי באמת צריכות להיות מביכות, ואם לא מביכות – אז בהחלט נחלת העבר. 

נגן וידאו

אל תשכחו להירשם בשביל לקבל עדכונים משמולTV

mistakes-seo
שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

הבעלים של חברת "שמול קידום אתרים" ומקדם אתרים כבר 13 שנה בשוק הישראלי והבינלאומי

6 טעויות נפוצות אצל מקדמי אתרים

בגדול? כל מקדם אתרים היום שמציע את עצמו לעולם העסקים, מציע את אותם הדברים, החל מקישורים ועד לאופטימיזציה. אבל בגלל שהמילה "אופטימיזציה" היא מילה גדולה מאוד, מה בעצם נעשה שם בתהליך? 

בסרטון הזה של הטעויות הנפוצות של מקדמי אתרים, התמקדתי בכמה נושאים ספציפיים:

  • המטעת תגיות שגויות באתר עם שפות שונות
  • 2 עמודים שונים באתר מתחרים על אותו ביטוי מבוקש
  • בחירת מילות מפתח לקידום על פי נפח חיפושים גבוה יותר
  • תגיות מטא ל"מנועי חיפוש" ולא לאנשים
  • מדידה לא נכונה של הצלחות בתהליך

את האמת? כל פעם שאני מסתכל על מקדמי אתרים שלא עושים את העבודה שלהם כמו שצריך (בלשון המעטה) אני תמיד אומר להם בצורה ישירה "אולי תעבדו בסוכנות? משהו שיכול להפרות אתכם תוך כדי העבודה", כלומר, לא חייבים לצאת לעצמאות, זה לא כזה פשוט כמו שזה נשמע (האמינו לי!), יותר חשוב לדעת לשים את הדגש על לימוד עצמי ולהיות בטוחים בעצמכם ובדרך שלכם, מאשר להיות בטוחים שהכל צריך "לבדוק". 

 

שתפו חברים ואויבים (גם הם צריכים ללמוד)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter