קידום אתרים ב-2018 (מה השתנה?)

אני ודניאל זריהן, חברים לא מעכשיו, ואנחנו תמיד מדברים על החשיבות של כל אחד מהפרמטרים שכולנו מכירים בעולם ה-SEO, ושואלים את עצמנו, האם תמיד הם רלוונטיים? או שמא חלקם מאבדים חשיבותם? בואו לראות את הוויכוח המלא

אל תשכחו להירשם בשביל לקבל עדכונים משמולTV

daniel-vs-shmul
שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

הבעלים של חברת "שמול קידום אתרים" ומקדם אתרים כבר 13 שנה בשוק הישראלי והבינלאומי

קידום אתרים ב-2018

ככל שיש יותר מקדמי אתרים, לצערנו הרב, יש יותר דעות ויותר "הוכחות" לנושא ה-SEO וכמה שהוא תנודתי ועדיין, מלא בפרמטרים שאף אחד מאיתנו לא באמת יודע את התשובה המלאה שלו עד הסוף. 

ולכן אני ודניאל ניסינו ליישב כמה עניינים לא פתורים בינינו ובין הלקוחות ובינינו ולבין גוגל. מה בעצם עובד ומה בעצם כבר לא עובד כל כך (בשקט בשקט עדיין כן עובדים בישראל, ארצנו המבאסת והקטנטונת בנושא הגוגלית).

דיברנו על כמה וכמה תחומים, אלו התקצירים של התחומים שדיברנו עליהם:

  • תוכן לאתר / לחוץ מהאתר
  • קישורים
  • PBN'ים
  • בדיקות מיקומים
  • אתרי פאבלישרים גדולים
  • לקוחות שלא מבינים את התחום
  • תכנים שלא מעניינים אף אחד ועדיין מתקדמים בגוגל (איך??)
  • ועוד…

שתפו חברים ואויבים (גם הם צריכים ללמוד)

Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
Share on twitter