איך נראה ה-SEO ב-2021?
ביקשתי מהמומחים 21 שניות, תראו מה יצא

מצד אחד כולם אוהבים להגיד שכלום לא השתנה, מצד שני אני שומע את המומחים ואני רואה לאן הרוח נושבת, הרבה יותר לעולם השיווק מאשר לעולם הSEO, אנחנו נכנסים לשנה שבה כל גולש חשוב לנו, וכדאי מאוד שיהיה לנו אכפת, בערך כמו לגוגל.

אז ביקשתי מהמומחים המוכרים של ישראל ב-SEO, מה בדיוק הולך להשתנות, זה מה שקיבלתי, מה דעתכם? צודקים?

אל תשכחו להירשם בשביל לקבל עדכונים משמולTV

עידן בן אור

אז כמו כל שנה, גם הפעם אני אגיד, ועוד יותר השנה אפילו, שצריך לקחת את הדברים שגוגל אומרים בערבון מוגבל. אנחנו יודעים שקישורים עושים נזק, אנחנו יודעים שאסור לעשות כל מיני דברים, בפועל הרבה מהדברים האלה עובדים. תלמדו באיזה נישה אתם משחקים ותתאימו את פעולות ה-SEO לנישה שבה אתם משחקים. שיהיה בהצלחה.

מיכל כהן

עדכוני הליבה של גוגל עלולים להיות קטלניים גם לאתרים טובים, אם נפלתם בעדכון, אל תגבירו קצב קישורים כי זה רק יפגע באיכות ויפיל אותכם גם בעדכונים אחר כך. כמות קישורים היא לא קשורה לעדכוני ליבה, תמשיכו לשפר את האתר, תמשיכו לשפר את ה-Trust שלו, ותחזרו למעלה בעדכונים הבאים. בהצלחה.

דניאל זריהן

הטיפ שלי לקידום בשנת 2021 זה יותר דגש על ה-User Intent, לא רק לייצר לבן אדם את התוכן הכי רלוונטי והכי טוב שאפשר ביחס לשאילתה הספציפית, גם לוודא שהביטוי המרכזי מופיע בטקסט מספיק פעמים ביחס למתחרים, ועוד הרבה ביטויים מסביב, מאותו עולם תוכן, זה מאוד מחזק את הרלוונטיות מבחינת גוגל ועוזר פלאים לאופטימיזציה, מניסיון. תנסו את זה.

אייל רחמים

קידום אתרים עבורי מתחלק לשני ערוצים מרכזיים, הערוץ הראשון, היכולת לבין מה היא כוונת המשתמש בעת החיפוש בגוגל, והחלק השני המרכזי שעליו עובדים, אמורות לעבוד חברות קידום אתרים, זה למעשה חווית המשתמש. חווית המשתמש אמורה לרכז את כל הרלוונטיות ואת כל איכות הגלישה באתר עבור השאלה של הגולש.

לירז פוסטן

היי חברים, אז הטיפ המנצח שלי ל-2021 זה תעברו לחשיבה של Performance Marketing, תעשו רק מה שמביא לכם תוצאות, תחשבו שמה שאתם עושים יכול בהחלט להשפיע על ה-Business, על המרות. תחשבו קצת מעבר לדירוגים, קצת מעבר לתוכן, קצת מעבר לטכני, תחשבו על מה יכול להביא Business והמרות. בהצלחה.

עשהאל דרייר

בשנת 2021 המשחק הולך להיות סביב רלוונטיות, גוגל תרצה שהתוצאות שהוא מציג במקומות הראשונים יהיו מאתרים סמכותיים שהם באותה הנישה של השאילתה של הגולש. גם הקישורים, גוגל תרצה שהם יגיעו מאתרים שהם סופר-רלוונטיים מאותה הנישה של אותו אתר שמקבל את הקישורים.

אנידור חקק

היידה, שתי תובנות SEO לשנת 2021. א', חווית המשתמש, אני מדבר איתכם על מהירות אתר, התאמה למובייל, להבין את כוונת המשתמש Voice Search. שתיים, כל המעשה של אותנטיות וסמכותיות תוכן, בכלל בעידן ה-'פייק ניוז' אנחנו רואים את זה עם ה-YMYL, לגוגל חשוב להבין מי עומד מאחורי התוכן. בהצלחה.

אסף כהן

שנת 2021 תהיה המשך של שנת 2020 בכל מה שנוגע ל-E-Commerce, זה אומר המון תחרות, מכיוון שאנחנו מדינה קטנה, גם מי שבחו"ל מבין שה-E-Commerce פה הולך לפרוץ בגדול בגלל הקורונה, וההמלצה לקידום E-Commerce היא תוכן מעולה, תגיות מאוד מדויקות ו-CTR מצוין.

נתי אלימלך

אז ככה, SEO ב-2021, כולם הולכים לשגר אותכם על Core Web-Vitals, זה חשוב, Performance תמיד היה חשוב, אבל תזכרו שקודם כל תוכן, וקודם כל הרלוונטיות שלו, תעשו קודם כל SEO אחד על אחד, שפרו את מהירות האתר שלכם, אבל אם התוכן לא רלוונטי, זה לא יהיה מה שיקפיץ אתכם ממקום 40 למקום 2.

אורן שץ

2021 תהיה שנה של חיבורים, האלגוריתם Rankbrain ידרוש מאיתנו להיכנס עמוק יותר לעולמות ה-UX והשיווק של האתר, להתחבר אל הגולשים באמצעות מחקרי מילות מפתח בצורה שלא היינו רגילים לעשות אותם עד היום. הדגש החזק של גוגל על נושא ה-UX ידרוש מאיתנו להיכנס לעולמות ה-HTML, ה-CSS, השרתים ועוד כל מיני דברים שבעבר יכולנו אולי להימנע מהם, אבל היום יהיו עוד משהו שכל איש SEO רציני יצטרך לעסוק בו ברמה היומיומית.