תבניות וורדפרס בעברית - מתקדמים לעולם פתוח, וקל.

וורדפרס

כולם רוצים אתר אינטרנט היום, אחד רוצה בשביל העסק שלו ואחד רוצה בשביל לספר על עצמו, בתור אחד שנמצא בתחום כבר כמעט עשור, אני לא יכול שלא לשים לב על שינויי המחירים בבניית אתרים, החל מאתרי תדמית שעלו פעם קרוב ל10,000 ש"ח בעוד שהיום כל מה שצריך בשביל אתר אינטרנט זה אחסון אתר בכמה עשרות שקלים לחודש ותבנית וורדפרס בכמה שקלים בודדים.

אם תסתכלו בתיק העבודות שלי, בניתי מעל לעשרות אתרים בחודשים האחרונים ורובם (אם לא כולם) מבוססי וורדפרס, ויותר מכך, מבוססי תבניות וורדפרס בעברית, תבניות מוכנות אשר מחכות לכם להתקנה פשוטה ויש לכם אתר אינטרנט. אני לא מנסה לקחת לעצמי פרנסה, אני מנסה להסביר לכם משהו שלא תיפלו לרשתות דייגי העוקץ, לא כל אתר צריך לעלות אלפי שקלים. אתר שמבוסס וורדפרס עם תבנית וורדפרס בעברית צריך לעלות לפי שעות העבודה של מתכנת (לא שצריך להיות מתכנת בימינו בשביל אתר) ולא לפי גחמות חברת בניית האתרים.

שלא תטעו, ישנן חברות בניית אתרים שיודעות לבנות אתרים מורכבים ומלאי רכיבים מעולים שעושים את האתר למשהו מנצח וייחודי, אך כאשר אתם רוצים לבנות אתר תדמית או אפילו מגזין חדשות, וורדפרס יודעים לתת פתרונות מעולים. כי ישנן מערכות קוד פתוח כמו וורדפרס, ג'ומלה, מג'נטו ועוד כמה, בעוד שחברות בניית אתרים בונות אתרים על מערכות קוד סגור, מה שאומר שאם חלילה משהו קורה לחברה עצמה, כשתרצו שינוי באתר, תצטרכו לבנות אתר חדש גם אם זה רק להוסיף משפט לעמוד הבית. מערכת קוד סגור נשארת בידיים של חברת הבנייה לעומת מערכות קוד פתוח שפתוחה לעולם המפתחים, לא משנה איזה מהם.

חשוב להבין: אתרי וורדפרס הינם 32% מהאתרים בעולם וכנראה שיש סיבה טובה מאוד לכך, מה גם שכל הקשור לתחום של קידום אתרים בגוגל וורדפרס יוצר המון פשטות וקלות לתהליך כולו.

אחד הדברים היותר טובים שיצאו בתקופה האחרונה, הינם אלמנטור, תוסף למערכת הוורדפרס אשר יודע להפוך כל אתר למושלם. גם האתר שלי היום, נבנה בעזרת אלמנטור, תוסף העיצובי של וורדפרס (מבית POJO, שהיה פעם בעיקר לתבניות וורדפרס בעברית)

רוצים לראות דוגמאות שנבנו באלמנטור בחברה שלנו?