אין נושא בעולם כמעט שאין לו קבוצה משלו בפייסבוק, העניין הוא שלרוב הקבוצות, צריך להיות חלק בלתי נפרד מהקהילה שאליה אתה מנסה להיכנס, יותר ויותר מנהלי קבוצות מנסים לעשות סינון לחברים שרוצים להצטרף לקבוצה על ידי פעולה כזו או אחרת, חלקם לא מאשרים פוסט של מישהו בקבוצה שעוד לא כתב בעבר וקיבל אישור "תמידי" לפרסם בקבוצה וחלקם שולחים הודעה אישית לחבר שרוצה להצטרף עם שאלה כזו או אחרת על מנת להבין מה מטרת כניסתו לקבוצה מלכתחילה.

אז בתור מנהל כמה קבוצות בפייסבוק, הכרתי פי'צר חדש היום (שיכול מאוד להיות שלא חדש, אבל אליי הגיע רק היום. סוף סוף) שעשה לי את החיים הרבה יותר קלים ויותר מכך, עזר לגדילה משמעותית של החברים בקבוצה בצורה הכי קפדנית שאפשר לקבל בפייסבוק.

שלב ראשון – אתה רוצה להיכנס? יש לי שאלה אליך

החבר שרוצה להיכנס לקבוצה, מקבל שאלה מקצועית / אישית אשר יכולה לעזור לנו להבין את הלך הרוח של אותו חבר חדש בקבוצה. זה מה שקיבל החבר שרצה להיכנס לקבוצה שלי "קידום אתרים – הפרלמנט"

יתרון חשוב: כאשר הייתי שולח חברים קודמים שרצו להיכנס לקבוצה, ברוב המקרים הייתי נכנס לתיבת הספאם שלהם משום שאנחנו לא חברים בפייסבוק מן הסתם, כך שהפעם, זו נוטיפיקציה ברורה וחשובה כמו כל האחרות בפייסבוק ולא הודעה שאולי לא יראה בחייו.

כשלחץ החבר החדש על תיבת השאלה, זה מה ראה שצריך לענות:

 

 

לאחר שענה, קיבל הודעה ברורה:

שלב שני – ועכשיו מהצד שלי, איך ראיתי בתור מנהל הקבוצה

לפני שהוא ענה על השאלה, ראיתי את התיבה שלו בצורה שכזו:

 

ולאחר שענה על השאלה:

שלב 3 – האישור

זהו בגדול, עכשיו אני מרגיש רגוע יותר כביכול לאשר לו את הכניסה לקבוצה.

דבר אחרון וחשוב: גם אם יש לכם כבר לא מעט אנשים בקבוצה ורק עכשיו נכנס לכם הפיצ'ר, אפשר לבקש מהחברים שמנסים להיכנס לענות על השאלה, זה נראה כך:

לסיכום:

רוצים לדעת יותר על קידום אתרים? מוזמנים להיכנס לקבוצה, אל תשכחו לענות על השאלה 🙂

 

כמו כן, אם בא לכם ללמוד קידום אתרים מ-0 בכמה שעות פרקטיות אונליין במחיר מוזל, היכנסו לפרטים נוספים