לפני שמוציאים קישורים – בודקים IP

אני לא הראשון בטח שאמר לכם, אבל אם תוציאו קישורים מאתרים נוספים שכבר קיבלתם מהם קישור, אתם בטח עלולים להרוס לעצמכם את ה"SEO" ה-"הו כה מדהים" שעשיתם.

אז אם יש דברים שאתם יכולים לבדוק לפני שאתם רצים להוציא קישור מעוד אתר נוסף, בואו נעשה בדיקה קטנה לפני שאתם מקבלים אותו.

בדיקה פשוטה מצילה חיים! (או מיקום, אחד מהם)

סריקה פשוטה של הצפרדע, יכולה להראות לכם כתובות URL, לחצו על כל אחד, לא משנה איזה מהן, ולחצו על "Show other domains on IP".

ברגע שנלחץ על זה, זה יפתח חלון חיפוש ב-BING (כן, תנשמו עמוק) וזה יראה לכם אתרים שנמצאים על אותו IP, באותו האחסון.

אני בדרך כלל בודק את נושא ה-IP לא רק כשאני מקבל קישור מאיפשהו אלא גם כשאני מקדם אתר ואני רוצה לבדוק אילו עוד אתרים יושבים איתו על אותו IP ולכן הצגתי את הצפרדע בנושא הזה.

כן, יש דרך אחרת, אפשר להיכנס ל: https://viewdns.info/reverseip/ ולחפש את הדומיין שממנו אתם מקבלים את הקישור ולראות אילו עוד אתרים יושבים שם. אם אתם כבר קיבלתם מאותה "שכונה", עדיף לכם להימלט מהשכונה הזו ולחפש לכם קו אוטובוס שייקח אתכם רחוק יותר (הגזמתי עם האנלוגיה אבל הבנתם)

זהו, דרך קצרה בשבילכם לוודא שאין טעויות מהקישורים שאתם משיגים. (או כמובן לבדוק שהאתר שאתם מקדמים לא יושב עם סחל'ה של אתרים אחרים)

אבל רגע, מה אם זה אתר שלכם שיושב עם אתרים נוספים שלכם? פשוט מאוד, העבירו אותו IP, או העבירו אותו אחסון. אני יכול להגיד לכם שבאחסון של Upress אני פשוט מעביר לSEO Edge בעניין של דקות ובכך בעצם משנה לי את הIP ויכול להוציא לי קישורים, כן, גם אם זה מהפוטר. (יותר נכון בעיקר אם זה מהפוטר).