ייעוץ קידום אתרים, לדעת לכוון למקום הנכון, בזמן הנכון

אחרי כל כך הרבה שנות ניסיון בתחום שלי, אין כמעט מקרה שלא ראיתי, אין כמעט "אסון" שלא חוויתי, עכשיו כל מה שנשאר לי הוא להעביר את זה הלאה, אז נכון שאני עושה זאת גם בעזרת לימודי SEO בלא מעט מקומות, אבל בעיקר אני מצליח להעביר את זה הלאה בעזרת ליווי וייעוץ ללא מעט חברות אשר רוצות להבין על איזו דוושה ללחוץ בשביל להגיע למקום הראשון וכמובן, על איזו דוושה צריך להיזהר לא ללחוץ? אחרי הכל, בגוגל, אין מקום לטעויות, לחיצה אחת לא נכונה במקום הלא נכון ואתם עפים מתוצאות החיפוש, סמכו עליי, אתם לא רוצים ללחוץ על שום דוושה או כפתור שגוגל לא ביקש מכם.

אז על אילו דברים חשוב להתייעץ קודם עם יועץ SEO מומחה?

  • לקראת בניית אתר חדש (לפני העלייה לאוויר!)
  • מעבר מפלטפורמה ישנה של אתר לאתר חדש
  • מעבר לדומיין חדש בשל מיתוג מחדש וכד'
  • ניהול מוניטין בצורה חכמה בתוצאות החיפוש
  • במידה והאתר לא מופיע בתוצאות החיפוש כלל
  • בדיקת התוכן בהתאם לצרכי קהל היעד
  • ובגדול, לקראת תהליך קידום אורגני בגוגל
 

מה קורה בעצם בסשן ייעוץ SEO?

פשוט מאוד, אתם יכולים להתכונן ואתם יכולים אף להכין גם אותי אם תרצו, אגיע מסודר עם תשובות לכל השאלות שלכם בתחום ה-SEO בהקשר רלוונטי ישיר וחד לתוצאות שלכם עד היום, אנתח את המתחרים שלכם ואגיע עם תשובות על "איך הוא עקף אותי" ובמיוחד על השאלה האהובה עליי "למה אני תקוע בעמוד 2 בתוצאות", דעו זאת, לכל דבר יש סיבה, לא תמיד צריך "לדחוף" עוד על מנת לקבל את המטרים האחרונים, לפעמים פשוט צריך לדעת לסדר את הדברים הנכונים בשביל להראות לגוגל כמה רלוונטיים אתם וכמובן, למה דווקא לכם מגיע להיות בעמוד הראשון.

דברו איתי ואעזור לכם להבין את גוגל טוב יותר, בעיקר בכל הקשור לפרמטרים שלו לקידום אורגני נכון יותר ומקצועי יותר. בעזרת ייעוץ מיועץ קידום אתרים זה בעצם להבין מה אתם עושים טוב (או לא טוב חלילה) ולהתאים את זה מול הצרכים של גוגל והגולש כאחד.  

יש לך שאלה ספציפית? רוצה להכין אותי? שוט:

בקידום אתרים יש הרבה מאוד דרכים ליפול מהתוצאות

הכל עניין של וודאות לפני המעשה, אם אתם רוצים לדעת שאתם עושים את המעשה הנכון, חשוב שתבינו שיש הרבה מאוד השלכות לכל דבר שאתם עושים באתר, אני אתן לכם כמה דוגמאות לנושאים שדיברתי עליהם בסשנים קודמים של ייעוץ קידום אורגני:

  • כשמוסיפים תחום לאתר שלכם ומוסיפים אפילו לתפריט העליון תחום נוסף (למשל באתר של הדברות, להוסיף "הרחקת יונים" בתפריט העליון) אתם בעצם מחלישים את התחום הראשי של האתר, אז למרות שעשיתם משהו חיובי כמו להוסיף תוכן, יצרתם בלבול מול גוגל בנושאים שלכם ויצרתם "שנמוך" בנושאים הראשיים
  • כשמקבלים הרבה מאוד קישורים מאתרים אחרים, זה נושא חיובי לרוב, אבל אם קיבלתם את כל הקישורים ב"מכה אחת", אז זה מראה לגוגל דגל אדום שאומר בעצם שנעשה פה משהו מניפולטיבי ולכן, גם אם הקישורים איכותיים, אתם עלולים לעוף מהתוצאות רק בשל המניפולציה הברורה, רדו מהרדאר של גוגל לפני שאתם מבצעים משהו

קחו דוגמה שתסביר לכם כמה חשוב הליווי של איש SEO 

כשאתם מעבירים את האתר שלכם לעיצוב חדש או לפלטפורמה חדשה, אתם עושים משהו סופר חיובי לעסק ולתדמית שלכם, אבל מה שקורה בצד השני של המנוע, מסוכן מאוד.

בדיוק כמו ששותים מים קרים ונהנים מזה, הגוף מקבל זעזוע טראומטי ובעייתי, כך גם גוגל. גוגל רגיל לראות אתר אחד ופתאום מקבל אתר אחר לחלוטין, אם לא עובדים לפי צ'קליסט מקצועי על מעבר לאתר החדש שלכם, אתם עלולים לקבל תמונת מצב מול גוגל כאילו היה זה אתר / עסק חדש לחלוטין שמתחיל הכל מההתחלה, מה שמן הסתם – אתם לא רוצים.

חזרו למעלה לטופס הפנייה אליי, ותשאלו אותי, יכול מאוד להיות שאענה לכם ברגע על משהו קריטי מאוד ויכול להיות שתצטרכו ליווי, כך או כך, רגע של פנייה – יכולה להציל את האתר שלכם. 

אודות היועץ
שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום, מומחה קידום אתרים כבר מעל ל-15 שנים, מוכר בתחום בשם "שמול", בעל סוכנות "שמול קידום אתרים", בעלי המכללה "קואליקס" לקידום אתרים והבעלים של Highver (כלי ניהול המשימות של ה-SEO).