מהו ה-Cross Promotion?

כל כך הרבה אתרים היום עוברים אופטימיזציה כזו או אחרת למען SEO אבל שוכחים את הרגעים החשובים ביותר לעסק – השימור לקוח. הקרוס פרומושן יודע לעשות את על הצד הטוב ביותר. 

נגן וידאו

אל תשכחו להירשם בשביל לקבל עדכונים משמולTV

שמוליק דורינבאום

שמוליק דורינבאום

הבעלים של חברת "שמול קידום אתרים" ומקדם אתרים כבר 13 שנה בשוק הישראלי והבינלאומי

מהו Cross Promotion

אחד הדברים היפים ביותר שיש לכל עסק היום – זה כוח השימור, לא תמיד כזה קשה להביא לקוח חדש לעסק שלנו – אבל לשמר אותו ולגרום לו לרצות להישאר או להמשיך איתנו הלאה למוצר הבא שלנו או להישאר ל"סיבוב נוסף".

רגע, אז מה זה קרוס פרומושן בכלל?

בתכל'ס? אסטרטגיית שיווק המשמשת לקידום מכירות של מוצר אחד בעזרת קידום של מוצר אחר. זה יכול להיות פנימי בחברה וזה יכול להיות בין חברות. הכל תלוי, למה אנחנו מחליטים לעשות זאת מההתחלה. 

למה שנרצה לעשות Cross Promotion או CP בקיצור

לא כל הזמן "נדחוף" שיווק של מוצר אחד אחרי האחר שלנו, אנחנו נרצה לעשות זאת רק במצבים שכאלה (לדעתי)

  • כשאנחנו משיקים מוצר חדש ומכירים אותנו בזכות מוצר אחר
  • כשאנחנו רוצה להשיק או ליצור שת"פ בין חברות נוספות
  • כשאנחנו רוצים להעביר את רוב "מאמצי השיווק" שלנו, למחלקה אחרת בחברה
  • כשאנחנו רוצים להכיר לאנשים פרסומת או מבצע חדש שאנחנו עושים בעסק שלנו 
אם אתם רוצים לדעת איך בכלל עושים זאת ומה בדיוק הכוונה, אתם מוזמנים לראות את הסרטון המלא או שהנכם מוזמנים לראות את ההרצאה המלאה שלי, שהעברתי בכנס של פיאלקוב דיגיטל עם איגוד האינטרנט הישראלי בתאטרון הקאמרי:

שתפו חברים ואויבים (גם הם צריכים ללמוד)