קידום אתרים בWIX

אה יש לך אתר בוויקס? חבל. צא לי מהמשרד.

מכירים את וויקס? החברה הגדולה הזו עם המיליונים של אתרים? אחלה, מבחינת התחום שלי – הם ביג נו נו. למה? כי אי אפשר לקדם אתר שנבנה במערכת שלהם בגוגל. או לפחות בינתיים…

אז למה אני מצולם במשרדים שלהם עם המתכנתים, משווקים ועוד תותחים מהתעשייה שלי? כי אנחנו זורמים.

תודות לאנידור ולאסף, קולגות מדהימים מהתעשייה שלנו, הניעו תהליך של סשנים במשרדים של וויקס להפוך את האתרים שלהם נגישים יותר למערכות של גוגל, אחרי הכל, יש להם לא מעט פרמטרים שחסרים להם ולכן אנחנו מתרחקים מהם כמו דורה כשהיא רואה את חטפני (עזבו אותי יש לי ילדה בת 2).

מאות תלמידים תמיד שאלו אותי (וגם את אנידור, אחד המרצים / חברים הטובים בתעשייה) מה יש לנו נגד וויקס כל כך, זה לא שיש לנו משהו נגדם, זה פשוט שאי אפשר להתמודד עם אתר שיש לו כל כך הרבה בעיות טכניות.

אז בחודשים האחרונים אנידור ואסף התחילו להניע מהלך של שיחות עם הצוות הטכני של WIX וגילו היענות גבוהה ורצון לטפל בכל הבעיות שפוגעות ביכולת של וויקס לתת מענה לקהל הלקוחות – בדגש על התאמה טובה יותר לצרכי קידום בגוגל.

אנחנו באבני דרך מעניינות בהחלט עם וויקס ויש אחלה כיבוד, אבל התכלס, התוצאה אמיתית עוד תגיע בתקווה.

תודה לחבר'ה של וויקס שהביאו אותנו ופתחו עבורנו דלתות (וגם עבורם בתכלס, בואו) ומקווים לצאת עם קהל לקוחות חדש בעזרת ההכוונה של טובי מקדמי האתרים בארץ עם טובי המתכנתים שלהם. (כן אני ביניהם אז פרגנתי לעצמי מה קרה)

מבטיח לעדכן בקרוב עם חידושים מהמערכת שלהם, בתקווה לחיוב ובהקדם 🙂

קולגות וחברים אדירים בתעשייה שהיו איתי שם:
Idan Ben Or / Nati Elimelech / Anidor Hakak / Assaf Cohen / Assaf Trafikantt / Ido Waldman / Ran Magal

נ.ב

ביקשנו מכמה נשים שאנחנו מעריכים מקצועית מאוד להגיע לסשן הזה אך לצערי לא יכלו. מקווה שיהיו יותר נשים בסשן הבא.