איך חיה חמודה ורדומה כמו קואלה (18 שעות שינה בממוצע ביום!) מצליחה לטפס על עצים בצורה כזו מושלמת ולקחת את האוכל שהיא מחפשת כשהיא רעבה. נחישות מהי.

הידעתם? ב-2005, הייתי נהג לרופאים, הייתי נוסע עם רופאים לביקור רופא ובזמן שהרופא היה למעלה בטיפול (45 ד' בממוצע) הייתי פותח את הלפטופ ולומד דברים חדשים, קורא מאמרים, נכנס לפורומים (כן לא היה פייסבוק אז) אז נהגתי הרבה, כי רציתי ללמוד הרבה. הבנתם?

ועכשיו, אחרי 13 שנה בתחום, אני מלמד כבר כמה שנים ברציפות אחרים. כאלה שרצים בין משמרת למשמרת, מחכים לבייביסטר ומחכים לאוטובוס להגיע בזמן לשיעור. זה השתלם לכם נכון?

לתלמיד שלי שהיה מתדלק ועכשיו עובד בחברת SEO מצליחה עם משכורת של 15K+ בפחות מחצי שנה במקצוע.

לתלמידה שלי שבסך הכל רצתה לעזור לבן שלה לקדם את החנות שלו באינטרנט והיום מנהלת את כל מערך הדיגיטל של אחת החברות המצליחות בישראל עם משכורת של 20K+.

ולתלמיד שלי שהיה עובד בחנות נעליים והיום הוא מנהל הפרויקטים הבכיר בחברה שלי (עם שכר חסוי ומרשים) שהיה הראשון בחברה והיום אנחנו 7 עובדים שממשיכים לגדול. (טפו טפו וכו')

אז גם אתם רוצים ללמוד להיות קואלה? (לא בטוח שתוכלו לישון כל כך הרבה, אל תעופו).

אז קבלו במחיאות כפיים (אפשר גם בישיבה) קואליקס. המכללה לקידום אתרים שיודעת בדיוק מה צריך לעשות בשביל להפוך להיות אלו שיושבים עם לפטופ בבית קפה באמצע היום כאילו אין להם משהו יותר מתנשא לעשות עכשיו. קורס קידום אתרים שמכין אתכם למציאות!

אז בואו, תראו את הסילבוס המלא ואת התאריך הקרוב מתמלא לו בקואלות-טו-בי. ינואר 2019, יאללה, בואו ללמוד איתי.

האתר הרשמי של קואליקס: https://www.koalix.co.il/